Program Jubileuszu

PROGRAM JUBILEUSZU - 10 czerwca 2017 r.

10:00 - 14:30 - Potwierdzenie rejestracji / wpis na listę obecności - hol szkoły          
( możliwość zakupienia zestawu pamiątkowego - koszt 50 zł )

Informujemy o konieczności wcześniejszej wpłaty za zestaw pamiątkowy ( na konto Stowarzyszenia TECHNIK bądź w sekretariacie szkoły )

13:00 - Msza Święta w kościele parafialnym pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej
Marii Panny ( Parafia św. Ottona), której przewodniczyć będzie Ksiądz prof. Henryk
Wejman Biskup Pomocniczy Archidiecezji Szczecińsko-Kamińskiej.

14:00 - Przejazd ciągników rolniczych i motocykli ulicami miasta celem promocji jubileuszu

14:30 - Uroczysty Apel

15:35 - Odsłonięcie tablicy pamiątkowej w holu głównym szkoły

15:40 - 18: 30 - Imprezy towarzyszące w budynku szkoły oraz na terenie zielonym pod
namiotami ( muzyka, grochówka, grill, wystawy na korytarzach szkolnych -
zdjęcia, kroniki ) oraz spotkania Absolwentów w klasach.

ok. 17:00 Rozegrane zostaną mecze:

- mecz piłki ręcznej chłopców. Naprzeciwko siebie staną: drużyna Absolwentów składająca się z uczniów z lat 1976-1981 prowadzona wówczas przez pana Stanisława Hawryszko oraz drużyna obecnych uczniów szkoły, której opiekunem będzie pan Grzegorz Młynarski

- mecz piłki siatkowej. Opiekunem i organizatorem rozgrywek będzie pan Bolesław Kowalski i pan Krzysztof Szymański

19:00 - Bal ( organizowany przez Absolwentów; udział dla osób chętnych - koszt 150 zł / os;
konieczna wcześniejsza rejestracja za pośrednictwem strony internetowej szkoły
www.rcku.eu lub telefonicznie pod nr 91 570 10 12 wew. 10 )

Bal odbędzie się w Restauracji "Gregory" w Nowielinie.

MENU podczas balu:


- kotlet schabowy, pieczeń z kurczaka, devolay,

- ziemniaki, surówki,

- zupa gulaszowa, barszczyk + pasztecik,

- zimne przekąski, galaretka drobiowa, wędliny, sałatki śledziowe i warzywne,

- napoje zimne - różne, kawa + herbata,

- ciasto - różne


Alkohol we własnym zakresie. Restauracja nie prowadzi sprzedaży alkoholu.

 

Istnieje możliwość noclegu w internacie szkoły - koszt 18 zł / os. oraz wykupienia śniadania - 10 zł / os. ( konieczna wcześniejsza rezerwacja oraz opłata)

Pozostałe miejsca noclegowe w Pyrzycach: Hotel Salvador, Motel Faraon

 

Osoby do kontaktu:

Sekretariat: p. Estera Witkowska - tel. 91 570 10 12 wew. 10;

Koordynator: p. Beata Pawluk-Duńska - tel. 505 347 804

Drukuj PDF

Copyright © ZS Nr 2 CKU w Pyrzycach

Szablon od: Wojtek Grabowski

Domena i hosting: Marcin Powroźnik
Administrator: Łukasz Budynek